Meny til 17 mai

  • Skrevet 15.05.2017 klokka 11:41
  • Kategori: Ukens tips

Heihei,

I dag kommer det tips til både frokost, lunsj, middag og dessert til 17 mai. La deg bli inspirert og ha en strålende feiring :)

FROKOST

Start dagen med havregrøt med norsk flagg til frokost! Oppskrift på havregrøt finner du her.

 

LUNSJ
Fortsett dagen med et herlig lunsjbord bestående av superraske pannekaker, rundstykker/havrekrans, granolamix, nyrørt bringebærsyltetøy med chia og honning, mini-hamburgere, havregryn-cupcake med yoghurt og frisk frukt, lakseruller og fruktfat. 

Oppskrift på pannekaker finner du her

Oppskrift på rundstykker på under 30 minutter finner du her

Oppskrift på havrekrans finner du her

Oppskrift på granolamix finner du her

Oppskrift på nyrørt bringebærsyltetøy med chia finner du her

Oppskrift på mini-hamburgere her

Oppskrift på havregryn-cupcake her

Oppskrift på lakseruller her

Oppskrift på fruktfat her eller her

 

MIDDAG

SONY DSC

Så er det tid for middag, og på 17 mai er grilling og pølser en klassiker. Fyr opp grillen og lag pølsemiddagen til et festmåltid med hjemmelagde grove pølsebrød, guacamole, tomatsalsa og en sommerlig pastasalat til. Oppskrift finner du her

DESSERT



Avslutt dagen med en herlig og sommerlig dessert: sprø mandelmarengs med vaniljekesam og friske bær. En litt sunnere slager! Oppskrift finner du her

GOD 17 MAI!

elisebr

15.05.2017 kl. 15:32
Så mye god mat! :) Ønsker deg en fin dag :)
Kristin Hjelstuen

Hei!
Mitt navn er Kristin Hjelstuen og jeg er 22 år gammel. Jeg er idrettsutøver i skiskyting på høyt nivå og en matentusiast. Jeg jakter hele tiden etter sunne og gode oppskrifter som gjør at jeg kan yte mer i idretten min. På denne bloggen håper jeg å kunne inspirere til matglede med sunne og velsmakende måltider som er raske og enkle å tilberede.

Search

Bloggdesign

hits