Eplesandwich

Sunn snacks! Superenkel å lage og sunt å spise. Disse eplesandwichene gir deg protein, fiber og mange andre gode næringsstoffer. Spis de på farten, ha med i matboksen eller som snacks til kvelden. 

SONY DSC
Eplesandwich - til 4 personer

2 stk grønne epler

2 ss peanøttsmør

Granola, havregryn, nøtter, rosiner, tranebær, tørket frukt og annet man møtte ønske å fylle de med. 

  1. Stikk ut kjernehuset på eplene. Skjær eplene i 1 cm tykke skiver, sideveis.
  2. Smør på et lag med peanøttsmør på en eplebit. Ha over rosiner, nøtter, havregryn eller annet og legg en eplebit oppå så det blir en sandwich.

SONY DSC

Henriette Celin

20.06.2016 kl. 12:02
Så digg! Dette så fristende ut ^^

Dazzy

20.06.2016 kl. 12:44
Ser utrolig godt ut :)
Kristin Hjelstuen

Hei!
Mitt navn er Kristin Hjelstuen og jeg er 21 år gammel. Jeg er idrettsutøver i skiskyting på høyt nivå og en matentusiast. Jeg jakter hele tiden etter sunne og gode oppskrifter som gjør at jeg kan yte mer i idretten min. På denne bloggen håper jeg å kunne inspirere til matglede med sunne og velsmakende måltider som er raske og enkle å tilberede.

Search

Bloggdesign

hits