Lakserull på 1-2-3!

Hei!

I dag har jeg et næringsrikt og godt lunsjtips til dere! Disse lakserullene kan du ha med i matboksen, på tur, tapaskveld eller å spise hjemme. Med lakserullene får du i deg karbohydrater gjennom lompene, de sunne omega-3 fettsyrene og proteiner fra laksen og masse vitaminer og mineraler fra grønnsakene. Et komplett lunsjmåltid! Et stort pluss er at det er så enkelt og fort gjort å lage, og man kan variere med ulike typer grønnsaker.

 Lakserull

Lompe/lefse eller tortilla

Snøfrisk

Ruccola

Tomat

Avokado

Løk

Røkt laks

Salt og pepper

 

Hakk tomat, løk og avokado. Smør snøfrisk på lompen og legg over ruccola, tomat, avokado, løk og røkt laks. Krydre med salt og pepper og rull lompene sammen. Skjær den ferdige lompen i biter.


missmommy.blogg.no

02.11.2015 kl. 11:03
Ser herlig ut:) nam!! Nyt mandagen;)

Heidi Rimereit

02.11.2015 kl. 13:05
Åh de så utrolig gode ut!

Ha en fin dag :-)

Ola

02.11.2015 kl. 13:40
Nam!

Kristin Hjelstuen

02.11.2015 kl. 17:16
missmommy.blogg.no: Det var hyggelig å høre! I like måte :)

Kristin Hjelstuen

02.11.2015 kl. 17:19
Heidi Rimereit: Så bra! Det var hyggelig å høre. Ha en fin mandag du også :)

missmommy.blogg.no

02.11.2015 kl. 18:00
Ha en god kveld<3
Kristin Hjelstuen

Hei!
Mitt navn er Kristin Hjelstuen og jeg er 21 år gammel. Jeg er idrettsutøver i skiskyting på høyt nivå og en matentusiast. Jeg jakter hele tiden etter sunne og gode oppskrifter som gjør at jeg kan yte mer i idretten min. På denne bloggen håper jeg å kunne inspirere til matglede med sunne og velsmakende måltider som er raske og enkle å tilberede.

Search

Bloggdesign

hits